Gratis een auto verkopen online

De ervaring met eten bestellen is geoptimaliseerd om het te verminderen en te vereenvoudigen, zodat het de afleiding zoveel mogelijk beperkt. We proberen altijd alles mogelijk te maken zonder naar het scherm te kijken. gratis auto verkopen is niet prettig.

Een belangrijk aandachtspunt van het systeem is stembesturing. Mercedes rolt momenteel een over-the-air software-update uit op bepaalde markten waardoor meer informele taal kan worden gebruikt. In China heeft het bedrijf ook een functie geïntroduceerd waarmee gebruikers tijdens het rijden spraakbestelling kunnen bestellen en betalen voor afhaalmaaltijden. Een dienst voor het boeken van bioscoopkaartjes wordt ook aangeboden.

Een recent rapport voorspelde dat de markt voor AI-systemen voor auto’s (inclusief hardware, software en in-car services) zal stijgen van 1,6 miljard pond vandaag naar 21 miljard pond in 2025.

De wens om hiervan te profiteren heeft ertoe geleid dat Mercedes miljoenen heeft geïnvesteerd in een op maat gemaakt systeem, in plaats van te zoeken naar samenwerking met een smartphoneprovider zoals Apple of Google, zoals sommige concurrerende autofabrikanten doen.

Sloopauto verkoop en inkoop

Op de vraag van Autocar of hij gelooft dat Mercedes evenveel geld kan verdienen aan AI-systemen als aan de verkoop van auto’s, zei MBUX-hoofd van gebruikersinteractie Nils Schanz: “Dit is waar we naar streven, en daarom investeren we zo zwaar in MBUX . We zien dat er een enorm zakelijk potentieel is. ‘

Schanz zei: “We kunnen zien hoe het bedrijfsmodel zich zou kunnen ontwikkelen als een belangrijke bron van inkomsten, hoewel er momenteel geen model voor het delen van inkomsten is.” sloopauto inkoop is goedkoper.

Hij merkte op dat de ontwikkeling van de spraakbesturing van MBUX ook deel uitmaakte van een push om de veiligheid te vergroten. Het systeem kan ook via touchscreen of fysieke bedieningselementen worden bediend, maar volgens Schanz: “Stem is de veiligste manier, omdat het de handen van de bestuurder aan het stuur en de ogen op de weg houdt.”

Klaus Frenzel, hoofd Head of User Experience Design van Mercedes, vertelde Autocar echter in een apart interview: “Er is niet één perfecte manier om met de auto om te gaan”, en daarom zal stembesturing in de toekomst niet de enige bedieningsinterface van Mercedes zijn.

Schanz ontkende dat eten bestellen en betalen tijdens het rijden gevaarlijk zou kunnen zijn en zei: “We hebben veiligheidsexperts die echt kijken naar afleiding van de bestuurder en we hebben strikte regels, dus we kunnen niets doen dat de bestuurder te veel afleidt.

 

“Er zijn ook services die we niet aanbieden terwijl de auto rijdt: je kunt in bepaalde landen tv kijken in MBUX, maar niet tijdens het rijden. Het is zeker iets waar we naar kijken, en we moeten ook rekening houden met de verschillende wetten en verschillende regels in elke markt. “